AKU YG SGT BERSEMANGAT

Thursday, January 15, 2009

hari2 yg sibuk

akibat kesebokan tahap 9 biji anggur jingga yg telah aku alami menyebabkan aku tidak berkesempatan untuk mengutuskan posting di blog aku ni.. kalau aku memposting pun bukan ada yg nak baca..tapi takpa..akibat aku yg suka syok sendiri ni dan selalu belagak comel tetap nak update gak. demi mengisi masa lapang dan memenuhi tuntutan negara..hehe.

kebelakangan ini aku agak sibuk untuk menyiapkan projek untuk hari kraf kebangsaan yg akan berlangsung pada bulan 3 ni..dengan demikian aku terpaksalah bertungkus lumus merajinkan diri menyiapkan produk..tangan aku dah berapa ari berlumuran kaler...hehe. tapi aku sgt berpuas hati dan usus setelah melihat hasil dari kerja tangan sendiri..(sambil tersenyum sinis). nanti aku nk tunjuk semua hasil karya aku..korang jgn terkujat lak. aku kan sgt berbakat(sambil bermuka berlagak).hahahahaharunsalimbachok.

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP