RAMADHAN

Wednesday, September 16, 2009

bulan ramadhan dah nak abis..aku baru nak posting..bkn apa..akibat kebizian peringkat menteri2 kabinet x kira la kabinet dapur atau yg sama jenos dgnnya.. apa pun aku sempat lg ucapkan selamat berposa bg mereka2 yg berposa..yg x posa tu aku ucapkan selamat menjawab diakhirat kelak..gadis2 dikecualikan..hehe.

aku bulan posa ni teringat masa aku sekolah2 dulu..selalunya bulan posa ni hujung2 tahun..exam dah abis..tambah dgn posa lak..memang cikgu2 aku yg malas la nak masuk kelas kan sbb asyik dok promote kuih raya kt cikgu2 lain..

kalau cikgu dah x masuk..memang pelbagai aktiviti la yg kita akan lakukan..diantaranya adalah aktiviti bising didalam kelas gaya bebas, aktiviti lari berganti ganti 400km sejam..aktiviti melontar peluru kapur kearah member, aktiviti lompat kijang sampai kejang diatas meja, aktiviti menconteng papan hitam beregu capuran, aktiviti gusti lengan berhalangan kuak kupu2, yg pempuan lak suka la melakukan aktiviti melompat getah ziropoint, dan bila loceng sekolah bunyi aku pun dgn pantasnnya melakukan aktiviti berbasikal extrim montenbike pulang..sbb nak balik tido akibat perut aku yg selalu berkumandang lagu2 retro dn irama asli..x sabar nak berbuka.apa mak aku masak ek...hehe

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP