Kemerajukan melanda

Tuesday, May 11, 2010




Mcm aku ckp ye tuan2 dan puan2..ari ni segalanye adalah x best.. segala yg x best suma pun nak berlaku bertalu talu pada ini hari.. aku yg baru ok dari demam ni punya la bersemangat memegang hp dan terus mencari icon msg.. nak msg la ni.. pastu aku pun tekan2 la msg send kt fasya..



aku : hye syg



fasya : nk tido ka nak wt apa ka,xkisah pn.



woooo..kelihatan aura marah dan kemerajukan peringkat tertingggi disitu ye.. xpe2..aku yg berkonfiden tinggi ni pun cuba la memujuk..



aku : sori syg..b tertido semalam.



tiada jawapan disitu yee..aku fhm kenapa dia merajok sakan mcm mak nenek. almaklum la..semalam aku tertido..sepatah haramm msg pun aku x send kt beliau..dah la tu..aku x ym dia mcm besa.. aku dah mula resah dan gelisah.. mcm mana mau buat. suh col dia x col pun..balik memakai fon umah pun dia x jwb.. kali ni memang aku terok.. aku kalau risau ni pewot lapar..aku bantai ratah ayam kt bawah tudung saji atas meja umah aku(memang umah aku la..x kan meja umah korang kot). pastu kejap2 aku pg bantai masak megi lak..memang terok aku ni mkn dah..hilang diet ari ni..pastu amik pisang lak.. adoiii..col x jwb2 jgk.. pastu kan dgn kehebatan dan bakat semula jd yg ada didalam diri aku ni aku terus mencuba..agak sampai dkt malam gak la baru berjaya memujuk beliau fasya.. hoyeayyy!! berjaya jgk aku.. aku ni patut dpt anugerah pemujuk terhebat agaknye..tp aku siap diceramah jgk la nak dpt pujuk pun..hadooiiii..pmpuan sungguh susah ditangani..ape2 pun tahniah utk aku..hehe. to fasya i love u sgt2..


ni la keadaan perot aku ketika siang td..nampak mcm burger ye tuan2 dan puan2...tp bkn pun.yg atas tu peha ayam,yg tgh tu megi kari, bawah tu pisang. hebat kan aku lukis

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP