si pelupa yg menghafal nama

Monday, May 17, 2010


kanak2 praktikal si aza,isma,husna,lia dan anis..aku pun x tau berapa kali aku dok ulang menghafal nama2 ni..maklum la kan..aku ni pelupa..byk mkn semut, semut masak merah,asam pedas semut,semut masak 3 rasa, dan akhirnya otak aku dipenuhi semut. hadoiii.

kalau aku sebut nama salah nanti x best lak kan.. kang majok lak gadis2 tu.. almaklumla..pmpuan sgt sensetip.. tp skunk aku sgt mengigati nama diorang dah..so xde masalah..masalahnye sampai dlm mimpi ha dok sebut2..hehe(ni memang tipu)

diorang sgt ok..dgr ckp,sopan santun,baik ati,comel, pandai menghias, dan segala yg best2 la setakat ni.. lain nanti aku crita lg k.. kang kembang semangkuk lak diorang kalau tau aku dok puji2 ni.. jenuh diorang nak belanja aku ikan bakar kola perlih...hehe.

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP