Rokok pembunuh

Tuesday, May 11, 2010

Hari ni aku mengalami byk kejadian malang.. mcm pepatatah melayu mengatakan la..sudah jatuh ditimpa tangga..tp dlm hal aku ni ada sambungan dia lak.. sudah jatuh ditimpa tangga didalam lubang taik..haiissshhh.

aku yg sedang pening ni agak boring la di rumah ni kan kan kan. dgn itu mengajak la si badigol z melepak kt kedai nasi kandaq dkt umah aku ni.. tgh dok syok punya gosip(mcm pmpuan lak..tp xpa..memang syok pun) z menyalakan rokok beliau yg berjenama saleem(minat gila aku kt salim..aku nyanyi gak lagu salim kt sini kang). pastu tgh dia dok syok menghembus kan asap2 yg sepeti serombong kapai tu dia pun ketuk2 la rokok tu nak buang abu dia tu..akan tetapi aku tidak menyedari dimana abu rokok itu landing.. aku yg terlepas pandang ketika itu menghirup la teh tarik aku yg berbuih sakan akibat ditarik oleh mamak berbulu dada lebat kt dapoq tu.. minum punya minum..aku rasa something wrong(ceh spiking lak aku, apa hampa igt aku pandai sleeping ja ka) dgn teh tarik aku ni. aku pun mengambil sudu yg disediakan dan mencari apekah yg something wrong itu.. kemudian...jeng jeng jeng. kelihatan sesudu abu rokok yg sudah sudah terpadam. ye tuan2 dan puan2.. maksudnya aku dah minum abu rokok la kan.. abu rokok dah masuk dlm perot aku la kan.. apekah yg terjadi padaku lepas ni? soalan itu x ptt di tanya.. sepatutnya..apakah yg terjadi kepada z selepas ini... wachhhhhaaaaaa!!!!!!!!!!!!! memang kena karate jgk budak ni...haisshhh.



aku dah faham apa maksud dia.. bahaya2. kena jauh kan diri nih.

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP