Sidai Pokok

Tuesday, May 11, 2010

pagi ni mak aku tergesa2 nak p keja.. mcm besa la..dia kalau nak p keja ka mcm2 dia pesan.. tp kali ni dia betul lambat. dia dtg bilik aku ape lg..nak bt pesanan la 2..bilik aku ni dah mcm kaunter pesanan dan pertanyaan.. tp mcm besa..sebagai anak yg soleh lg kacak aku turutkan je..


mama : angah satlagi jgn lupa sidai pokok


aku : sidai pokok? (pejam mata je ckp, memang anak durhaka)


mama : silap2, sidai kain, siram pokok, faham.


aku : ok2..satlagi angah siram kain, sidai pokok k.


mama aku gelak je.


dah mcm sudin dlm pendekar bujang lapok dah ha.. "aniiii..angkat kain hujan, jemuran dah turun"





penat aku lukis ni ha..bg senang sket korang imagine mcm mana itu sidai pokok..hehe

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP