hari2 aku yang dimarahi

Wednesday, November 12, 2008


haha..tajuk kali ni macam sedih jek. Memang sedih pun..sampai aku tak lalu makan nasi ayam.. pi pekena KFC dinner plate je dgn potato wedges..hihi.

ari ni di bengkel batik aku.. aku tolong la shima(shimama dogeng) mengaler kain 4 meter utk tempahan sekolah.. wah..mula2 memang aku mcm pakar..semua berjalan lancar... cantik oooo....
sampai aku sendiri teruja dengan kehebatan diriku ini.. tetapi ketika aku sedang asyik mengaler(ketika ni shima dah tinggalkan aku kaler sorang2)...satu kejadian yg aneh telah berlaku..lebih aneh dari superman yg memakai spender makcik dia kat luar..alangkah terkejutnya aku.....tidak!!!! jeng jeng jeng jeng...(background suspend cita bujang lapok)
aku tertitik kaler kat luar motif. kemudian tanpa berfikir pjg lebar aku pun mengambil tindakan mencover line dgn mengaler semula atas tompokan itu utk menutup cela..aku igt aku dpt setelkan dan blh bergaya mcm siti dlm iklan maybeline.."lihat tiada lg cela"..akan tetapi tindakan aku tu x ubah mcm cita mr.bean the muvi.. lg terok jd nya..dah rosak kain dah..mampos aku.

hati aku dah berdebar debar..harap2 aku hanya bermimpi..tp ini bukan mimpi disiang ari..adush.
tiba2 shima dengan tangannya yg berlumuran kaler merah(ala2 texas chainsaw massacre) terus datang..dia memandang kain yg aku kaler dan terus memandang aku dgn mata sepetnya itu..lantas dia menjerit "FAIZZZZZZZZZZZ!!!!!" dan dia terus membebel dlm loghat kelantannya "#$@%#^*&"..ini aku x faham..so x payah la cita..tapi faham2 la..bila pmpuan marah amat pjg sekali beliau membebel..hahaha.
tapi aku x kisah..aku suka je..sbb bukan senang nak kena marah dgn pekeja sendiri..lg pun aku suka bergurau dgn diorang..hehe.

kan aku dah kena marah..padan muka aku yg hensem ni..adoii..nasib badan.

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP