KELETIHAN MELANDA

Saturday, November 22, 2008


Aku baru balik dari kl..so sorry la kalau lama x update blog aku ni..hehe. aku pi kl sebab menghadiri kovokasyen(btl ke aku eja ni) shima dan sha kat IKN(institut Kraf Negara). Diorang dah jemput jadi sebagai bos yg penyayang lagi comel(sambil mengangkat bakul) aku pun pegi la dengan abg ku.


Tahniah la kepada mereka berdua ni yg berjaya gak menamatkan pengajian dgn keputusan yg cemerlang..tambahan lak diorang adalah my best designer. best gak tgk student konvo ni. Almaklumla aku ni x pnh berkonvo. Tambah2 abang aku. sedia maklumla..kamikan org keciciran University..


aku pg 3 hari je..tak boleh lama2. nanti kerja kat sini akan terbengkalai. lari lak semua customer aku tu.. lagi pun kena siap2 nak pergi langkawi bulan depan. ada pameran kraf. kami dijemput. Adoi..bertambah tambah la penuh jadual aku nih..hehe.

sekian,

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP