Hari2 aku yang hebat

Tuesday, November 11, 2008

hehe..tajuk ni agak gempak.. tp sebenarnya tak la segempak mana..huhu
nak kongsi cerita aku di hari2 yang sgt hebat..

6 bulan yang lepas sebelum hari ni aku hanya lah seorang remaja biasa, biasa maksud aku macam korang semua la..pelajar kolej yg setiap hari kena pg kelas yg membosankan dan belajar benda yg aku satu pun tak faham..kalau faham pun gerenti benda tu tak keluar exam..sebab benda senang tahap gaban la tu. aku pun malas dah nak faham. nanti aku jadi tak betul korang hantar aku pg tanjung durian lak.

tapi hari ni aku adalah seorang pemilik sebuah syarikat batik. agak pelik..bukan korang je pelik.aku lg la pelik. sepanjang hidup aku di muka bumi ni tak penah langsung aku tau cara buat batik, pakai batik pun jarang(almaklumla, not my taste..hehe). yg aku dok mengadap sepanjang aku belajar adalah engineering(walaupun aku belum mahir nak eja perkataan ni betul2..hantam). dari sekolah sampai la kolej.. kat kolej aku belajar telecomunication eng..apa kaitan batik dan telekomunikasi???
sungguh ajaib.. batik + telekomunikasi = ???.

akan tetapi ini la hakikatnya..aku sekarang dah memiliki satu galeri batik..aku dgn abg aku dan beberapa org pekeja yg dok menguruskan sekarang..agak best gak..walaupun aku agak langsung tak mahir dalam seni..hahaha.

kalau nak tau hari ni aku dah buat 2 design blause aku sendiri. dengan mengunakan tangan yg hebat ini aku sendiri yang mewarna. satu kaler kuning hitam, satu lagi kaler warna warni..hebat kan aku ni..hahaha(sambil membetulkan seluar)

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP