KISAH JOGGING YG HEBAT

Tuesday, November 25, 2008

untuk pengetahuan korang..aku setiap pagi lepas je sembahyang subuh aku akan pergi berjogging dgn abg aku kat Club cinta sayang yg tak jauh dari umah aku. aku ni jogging selalu tapi tak gak kurus(makan x igt dunia)..hehe

tapi itu tak penting..yang penting adalah apa yang aku lalui dengan abg aku ketika berjogging. aku dengan abg aku suka jogging kat situ sbb ada rumah besar2 dan cantik2..kereta pun jgn cakap la..besar2 ooo...cmfirm jutawan punya.

kami tak akan terlepas pandang satu pun umah sepanjang kami berjongging.. dan mcm biasa la..minda separa sedar aku ni kuat berimaginasi..aku pun pasti akan dapat rumah dan kereta2 mcm tu..aku akan menetapkan target dan mula bertukar tukar pandangan dgn abg aku..tentang kereta apa yg dia nak dan rumah yg mcm mana.. ini adalah perkara selalu yg kami bualkan..memang amat2 selalu.pantang bersama kami akan sembang tentang kekayaan dan kejayaan. mind set jutawan adalah sgt penting..

dan aku pasti penduduk2 dan rumah2 di club itu sedang menanti jiran dan ahli baru di situ..rumah aku la tu..dah pilih dah..dekat dgn tasik..so natikan kebenarannya.

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP