My First Story

Monday, November 10, 2008

Huwarghh. Iskk, akhirnya dpt gak aku membuat sendiri blog aku nih.. ni pun sebab saja boring2 malam. aku ni asyik tidok lewat..dok melayan social web la..friendster,facebook semua.. tp mlm ni 1 comment pun aku tak dapat.. pastu nak buat mcm mana.. tak kan nak tidok awal.. oleh yang demikian aku pun mengambil keputusan utk mengikuti jejak langkah membe2 aku dan abah aku yg suka berblogging(almaklumla..anak bapak).. maka terhasillah blog nih.. tp yg masalahnya aku x pandai nak mengarang ayat sebab aku karangan masa sekolah dulu dapat C- je sikit lg nak F(sekarang tgh membantai ayat2 sesedap rasa). tapi cikgu sekolah memandu aku cakap tak pandai pun boleh jadi cikgu gak(contohnye beliau)

tapi ada masalah sikit..sebab aku nak register nama ahmadfaiz.blogspot.com. tapi tak available lak..kusut betol..tak kan nak tarok ahmad.faiz.blogspot.com.
Betapa tak indah dari segi visual kulihat. Tak ke buruk ada dot dot dot tu. Iskk. Tak puas hati seh, dahlah tak boleh nak buat yang lain. Hampeh.

Oleh kerana itu, aku pon buatlah yang baru guna email yang baru guna username yang baru iaitu, seperti nama blog ini faizmazlan.blogspot.com. ha kan dah ada nama abah aku sekali kat situ. tapi takpa..sekurang kurangnya glamor gak abah aku tu nanti. dan baru orang tau anak sapa..hahaha.

ni la cerita disebalik tabir..selamat mengikuti blog aku yg bakal merapu sehingga korang tak faham sampai tertonggeng(ni aku gerenti)

Yang merapu meraban,
ahmad faiz mazlan

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP