jadual harian aku

Tuesday, November 25, 2008


Setelah beberapa bulan aku pandai mewarna batik..aku da jarang melepak dalam bilik aku. kalau tak aku dok surf internet je memanjang. mesti bilik aku dah rindu kat aku ni..hehe.

jadual harian aku pun dah berubah..almaklum la..dah jadi org pakar.

aku rasa ni la jadual aku yg akan berjalan agak lama sebelum aku sendiri merombaknya..

PAGI
-aku bangun sembahyang subuh dulu
-pastu kalau ngantuk tido balik, kalau tak ngantuk pg jogging dgn along.
-balik brkfast pekena roti jala dulu..hehe
-baca paper(sebenarnye baca headline je)
-pg gallery(waktu akan berubah je sesuka ati)

TENGAHARI
- sembahyang zohor dulu
- mewarna batik bersama mereka2(jadi x ada yg nak curik tulang bila aku join skali)
- aku dah tak lunch(akibat dah semakin gemok). maka aku mewarna batik lagi.
- jumpa client (ni memang aku dgn abg aku je kena pergi).

Petang
- silikat kain dan jemur(aku rajin kan kan kan)
- kutip kain
- balik umah
- googling dan memantau property website ku.

inilah jadual aku yg berjalan dalam masa 2 bulan ni setelah aku pandai mewarna..

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP