My Imagination

Tuesday, November 25, 2008



hehe..ini la kalau korang nak tau gambar yg aku selalu tengok.. setiap hari sebelum tidok dan setiap pagi bangun tidok. gambar ni je la aku dok tgk. Hal ini adalah kerana aku dah print gambar2 ni dan aku lekat kat dinding depan katil aku. maka dgn itu aku akan tgk je memanjang. bila dah tido ini lah mimpi aku...hehe. agak melawakkan hingga membe aku igt aku org gila..

kalau tanya keta apa yg aku akan pakai dalam masa 5 bulan lagi dari sekarang maka aku akan jawab lamborghini lp650 kuning no plat kedah. diorang akan cakap aku ni mat jenin moden..hehe. itu baru tanya keta..belum tanya umah. kalau tanya umah dia akan cakap aku bapak mat jenin lak. kalau nak tau condo The Troika yg sebelah klcc tu, kat tingkat 7. blok A. bakal akan aku duduki. dekat sikit dgn ofis aku kat cyberjaya. aku nak beli merc cls kaler silver kat mama n abah aku..biar diorang heppy sikit.. sbb tu ada gambar keta tu kat atas..hehe. aku pun nak sebiji jet peribadi netjet yg sama warren buffet, dan sebiji yact.

so..sebagai maknusia yg kuat berimaginasi dan berfikir besar, aku akan buktikan pada semua.
"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP