1 mlm di pasar mlm (episod 3)

Wednesday, April 29, 2009

Aku rasa mls giler nak g psr mlm yg tgh berlangsung dgn rancaknye.. sbb aku rasa nasib aku asyik malang je kt psr mlm.. tp mak aku ni asyik ckp nak suh beli nasi kerabu je..hurmmm...kene g gak la mlm ni..mintak2 selamat sambil mengoyakkan list pekara yg ingin dibeli yg aku tulis kat buku petak2 matematik adik aku..

tp nasib baik kali ni x byk brg nak kene beli kataku dlm hati..blh aku balik cpt dn mengelakkan kecelakaan..huh..lg pun x nak la terserempak dgn gadis yg aku langgar minggu lepas..

aku dah cover dah..kali ni aku pakai spek mata adik aku(agak juling gak aku nak biasakan diri) n sikat rambut ke bawah supaya beliau si gadis yg garang tu x cam aku..

aku pun order la nasi kerabu "kak bg nasi kerabu letak budu lebih k"..kak tu pun ckp "uik mat saleh mkn budu gak ka" sambil tgn dia mencedok nasi..(maybe sbb aku x pakai gel mlm ni..rambut aku akan perang jika sedemikian)..

tiba ada suara2 sumbang yg aku x kehendaki berkata kata "hari tu buta..skunk dah rabun lak ye..bagus2 ada kemajuan"..wah!!!!!!tidak..suara itu dtg dari gadis tersebut. dan dia dah berada dibelakang aku..memang nasib aku x pnh baik di pasar mlm..aku memang x sesuai ke psr mlm agak nye..



tiba2 berlaku satu adengan dialog bodoseperti demikian

aku : "so ada masalah ke kalau sy rabun pun"

gadis garang : "pastu dia ckp"wah dah pandai garang"

aku geram btl..memang aku dah nak belah balik setelah membayar nasi kerabu tersebut..dia plk ckp

gadis garang : "oit..tunggu la dulu...org baru nak mintak maaf sbb tengking awk minggu lps"

aku : "ok..dah maaf kan..bye"

gadis garang : "hehe..ok. jumpa lg"

aku pun trus blah..bt ape nak jumpa dia dah..mentang2 dia dgn geng berani la marah aku..dan mentang2 la aku tkt pmpuan..maksud aku hormat sbb pmpuan insan yg lemah je..kalau x memang aku bt smckdown dah..aku pun pulang dgn kepuasan hati..

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP