sekembalinya

Sunday, April 5, 2009

pertama sekali aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua rakan2 yg menyokong aku selama aku menjalan kan karier aku sebagai insan hensem..akhirnye kini aku telah kembali ke tanah air yg penuh berlopak ni(bukan kembali ke rahmatullah ye). dan aku dah blh online semula setelah beberapa ari aku menjalani hidup seperti zaman batu atau lebih dikenali sebagai zaman paleotik(bukan politik) akibat tidak dpt mengoogle beberapa hari..

mesti kamu2 sekalian berasa hepy dan ceria setelah aku kembali kan..atau pun mengadakan party secara besar besaran utk menyambut aku kan kan kan..aku juga ada membawa pulang buah tangan dan buah hati buat kalian..tetapi aku dah makan habis semua buah tu akibat lapar yg teramat sgt didalam bus terbang (airbus ke tu).. tapi jgn berduka cita..sbb aku tolong mkn utk kalian buah buahan tersebut. sekian dulu dari aku...


yg bener2 ajer...

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP