hadiah yg hebat!!

Sunday, April 5, 2009

Hahahaha..hari ni aku terima msg dari sorang membe yg aku panggil abg yong.. aku kenal die sbb dia pun same2 dgn aku gak bt bisnes.. dia baru balik dari kelantan.. mcm ni msg dia.



abg yong : faiz ada mane?



aku : kat galeri sy..kenape abg?



abg yong : abg nak g jap jumpa faiz. ada org kirim barang.



aku : ok2..dah sampai bg tau k.



setelah 60 minit 24 saat berlalu maka sampai la beliau si abg yong sambil memberi salam...



aku : mai la masuk dulu..sapa kirim barang abg.



abg yong : buka la dulu faiz.



apabila aku membuka segumpal plastik tesco yg semestinya bukan barang yg dibeli di tesco didalam tu...jeng jeng jeng (sambil mengerutkan dahi)..alangkah terkejut biawak nye aku.. ada kopok lekor dan 3 botol budu berjenama terdapat didalamnya.



aku : yes!!!!!!!! akhirnya.(itu je yg mampu aku kata utk mengambarkan kegembiraan seperti didalam novel yg korang baca)



abg yong : kak sah kirim..dia rindu faiz.



kak sah ni aku baru je kenal masa aku bt promosi kat kl ari tu..ramai giler kawan aku dpt..semua kasi hadiah..tp kak sah ni x ada hadiah nak bg ari tu masa nak berpisah..aku saje2 la gurau2 ckp nak budu..dia betul2 lak kasi..memang hepy la aku...hari ni dan seterusnya aku bakal mkn nasi dgn kuantiti yg berlebihan la...adoyai...x tahan..(sambil tersenyum sambil membelek botol budu dengan kusyuknya

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP