Pagi yg pelik..

Monday, April 13, 2009

Pagi ni masa kau bangun tido aku terasa sesuatu yg ganjil...taik mata aku yg belum kering menyebabkan aku susah utk membuka mata..tapi aku dpt rasakan keganjilan itu.. dada sebelah kiri aku ni rasa sakit giler...bergetar getar aku rasa.

selalunya x ada pun aku sakit kat dada..sakit kat hati ade la...aku mula risau.."entah2 aku mengidap sindrome barah payu dara" bisikku didalam hati kecilku ini..akan tetapi aku cuba memastikannya sebelum cuba menjerit atau menangis atas musibah yg aku alami itu..

bila aku raba2 kat dada aku..ada seketul pepejal besar yg keras...jeng jeng jeng!!

kata doktor pakar sakit puan dn tuan ini merupakan tanda2 barah payu dara. aku mula risau.aku pun cuba tgk pepejal itu...

owh..rupanye handphone aku tgh vibrate..ada col masuk.. lama lak tu. ada 6 miscol dah. ish mcm mane lak handphone blh lepak kat dada aku ni. musykil btl aku..cis. buat suspen je..nasib baik aku x jerit lg...aku pun sambung tido balik sambil tersenyum..

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP