aku org batu

Tuesday, April 28, 2009

Ari ni dah masuk ari ke-4 aku tidak dpt membalas sms dan col sape2 pun.. sbb aku x byr bil handphone aku ni.. mula2 aku rasa agak boring.. akan tetapi skunk dah rase best lak x pegang handphone.. poket pun x berat.. lg pun kesian gak kt hp aku tu slalu sgt kene balas sms..skunk biar die rehat sikit..



ramai gak yg mengamuk dan sbb aku x bls msg diorang..hehe. maka dgn itu aku akan disoal siasat x lama lg.. tp xpe..aku nak enjoy kehidupan tanpa hp ni sampai aku boring dan cirit birit.. mungkin aku akan kembali kezaman prasejarah atau dlm bahasa tampin nye neolitik(ala2 satria neo gitu). Cool

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP