nenek ku yg hebat..

Monday, April 13, 2009

Aku tak sangka aku semakin digemari oleh wanita2 tanahair sejak kebelakangan ini.. aku bukan nak bangga atau nak berhidung tinggi(walaupun hidung aku agak kemek)..akan tetapi..hanya seorang wanita yg bergelar nenek sahaja yg asyik x puas hati dgn aku..beliau iaitu ibu kepada mak aku asyik membebel je kat aku sepanjang hari.. sekali lg aku tegas kan..SEPANJANG HARI!!


Pagi ni : nenek aku marah sebab aku lewat sembahyang subuh..dia ckp aku tido lewat mcm batman,bangun susah mcm spiderman, x rajin mcm postmen. dan akhirnya aku akan dibebel selama beberapa jam secukup rasa.



Bilik aku : dia selalu marah bilik aku selerak mcm tempat lembu berkubang.. aku pun agak x faham..adakah aku seperti lembu..atau lembu yg tiru style bilik aku. dlm hal ni bilik adik aku akn dibandingkan dgn bilik aku.. bebellan ini akan berlangsung hingga beberapa jam.




Kereta : nenek aku yg merupakan nenek yg garang akan selalu ckp begini "kereta berabuk, kotoq.. x mcm keta along" wah..sekali lg aku dibandingkan dgn abg aku.. ayat itu tidak disudahi disitu je..ianya akan disambung dgn bebellan yg hebat.




Rambut : komen2 yg tidak baik akan nenek aku berikan pada setiap perkara..termasukla rambut aku..dia ckp rambut aku x kemas..panjang..keras,terpacak mcm org giler.. x reti sikat rambut..memang la aku x reti sikat rambut..sbb aku x pnh ada sikat pun..aku x pnh lak sikat2 ni..adoyai.



inila diantara komen2 dan bebellan dari nenek aku terhadap aku ni..dari setiap hari kehari perkara ni...sebenarnye byk lg..tapi aku x larat nak citer..hehe. tapi walau apapun yg berlaku aku sgt syg kan nenek ku..



p/s : semua bebelan berlangsung didalam loghat utara..

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP