aku yg ke outstation..

Sunday, April 5, 2009

perhatian kepada semua peminat2 ku yg dikasihi dan dihormati sekalian alam..aku mungkin tidak akan men-online dalam masa beberapa purnama dari sekarang akibat aku pergi menunaikan kerja yg bakal menyebukkan diriku bt seketika...dlm bahasa omputihnye aku g outstation la..aku mungkin x on semua sosial web dan juga aku mungkin akan menjadi org zaman batu seketika kerana x dpt googling beberapa ari ni..

so harap kalian bersabar menanti kepulangan ku.. jgn nangis lak ataupun x mengirim telegram pada ku..
sekembalinye aku nanti di tanah air yg tercinta ni(fuh mcm nak pg berperang je aku ni) akan aku membawa 1 kejayaan yg cemerlang, terbilang dan gemerlapan(btl ke ni)..

so..aku ucapkan bye2 pada semua..

my property site

encik faiz punya lagu


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my batik site


Faizmazlan blog publish frequently updated works

  © Blogger template Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP